لپ تاپ اچ پی HP Probook 455 G10

ناموجود
دسته: , 0 از 5 برند: اچ پی
آماده ارسال
ناموجود!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول لپ تاپ اچ پی HP Probook 455 G10
شناسه محصول: Probook 455 G10

برای استعلام موجودی تماس بگیرید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

لپ تاپ HP Probook 455 G10: قدرتمند، زیبا و مقرون به صرفه

ظریف و نازک دو کلمه‌ای است که در هنگام توصیف لپ تاپ HP Probook 455 G10 می‌توانیم به کار ببریم، این لپ تاپ پانزده اینچی که در دسته پروبوک‌های اچ پی قرار می‌گیرد از نظر ظاهر و کیفیت می‌تواند با سری الایت بوک یکی تلقی شود اما در باطن و از نظر کیفیت دارای تفاوت‌های غیر قابل اغماضی است. یکی از اصلی‌ترین این تفاوت‌ها سری‌های پردازنده این دستگاه است که کاملاً با سری‌هایی که در الایت بوک وجود دارد متفاوت است به همین دلیل در همین ابتدای متن و تنها با دیدن تصویر این لپ تاپ نباید آن را قضاوت کنید بلکه باید قبل از هرگونه داوری تا انتهای این مطلب با تیم لپتاپیفای همراه باشید تا شما را با سری ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول آشنا کنیم و تفاوت‌های آن را با سایر لپ تاپ‌ها شرح دهیم، ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول مثل پشتیبانی از دو نوع از آخرین نسل‌های پردازنده AMD، گرافیک فوق‌العاده قوی، رم و حافظه قابل ارتقاء و صفحه نمایش با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز دنیا باعث شده‌اند که پروبوک به یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات اخیر در لپتاپیفای باشند، اگر قصد خرید یک لپتاپ با قیمت مناسب و ویژگی‌های فنی بی نظیر را دارید حتماً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لپ تاپ اچ پی ProBook 450 G9-B

 

لپ تاپ HP Probook 455 G10: طراحی جذاب و مدرن

امضای تمام آلومینیومی اچ پی بر روی این لپ تاپ از سری پروبوک هم خودنمایی می‌کند، در پشت این لپ تاپ hp probook برخلاف الایت بوک‌ها تنها لوگوی اچ پی وجود ندارد بلکه لوگوی اچ پی در یک هاله دایره‌ای وجود دارد که بر خلاف سایر بخش‌های بدنه آینه‌ای و براق است. همین لوگو از نوع مات در زیر صفحه نمایش این لپ تاپ با حاشیه نازک هم به چشم می‌خورد به همین دلیل می‌توان گفت این واضح‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین تفاوت بین سری‌های الایت بوک و لپ تاپ HP Probook 455 G10 است. نکته دیگر این لپ تاپ وجود پوشش بر روی وبکم است که در بسیاری از لپ تاپ‌های اچ پی آن را نمی‌بینیم. در ادامه بر بالای صفحه کلید خروجی صدای اسپیکرها را به صورت نواری از حفرات ریز مشاهده می‌کنیم. جنس و طراحی کلید‌ها کاملاً الهام گرفته از لپ تاپ‌های ایر از برند اپل است، هم از نظر جنس، هم از نظر رنگ و هم از نظر تکنولوژی قیچی به کار رفته برای بالا و پایین رفتن آن‌ها، البته علاوه بر مزایا این لپ تاپ از معایب این لپ تاپ‌ها هم بهره‌مند شده است و آن کوچک بودن کلیدهای جهت بالا و پایین در صفحه کلید است. تاچ پد شیشه‌ای این لپ تاپ کاملاً صاف و بدون پستی و بلندی است و کمی متمایل به سمت چپ قرار گرفته است. می‌توان گفت این تمام چیزی است که از ظاهر این لپ تاپ در یک نگاه استنباط خواهد شد، در ادامه به بررسی عمیق‌تر ویژگی‌های این لپ تاپ خواهیم پرداخت.

لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 640 G10 core i5 8 512 14inch silver openbox

 

قدرت پردازشی فوق‌العاده با پردازنده‌های AMD Ryzen

پردازنده‌های اینتل موجود در لپ تاپ‌های الایت بوک اچ پی را به خاطر دارید؟ در پروبوک انواع دیگری از پردازنده‌ها بر روی لپ تاپ وجود دارند که به همان اندازه قوی و فوق‌العاده هستند البته این سری از لپ تاپ‌های hp همانند سری‌های دیگر ویژگی پشتیبانی از چند نوع پردازنده مختلف را هم به ارث برده‌اند. لپ تاپ پرو بوک ۴۵۵ جی ۱۰ از انواع AMD Ryzen™ 5-7530U و Ryzen™ 7-7730U نسل آخر سال ۲۰۲۳ پشتیبانی می‌کند. وجود قوی‌ترین و جدیدترین پردازنده‌های سال به این لپ تاپ کمک می‌کند تا هم در تکنولوژی و هم در پردازش یک سر و گردن از سایر لپ تاپ‌ها جلوتر باشد. البته که لپتاپیفای هم از هر دوی این پردازنده‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با سفارش در هر ساعتی از شبانه روز لپ تاپ را با هر کدام از پردازنده‌ها را ثبت سفارش کنید و پس از طی مدت زمانی معلوم آن‌ها را با همان کیفیت فوق‌العاده‌ای که در نظر داشتید دریافت کنید.

گرافیک AMD Radeon™ Graphics تنها گرافیکی است که بر روی این لپ تاپ وجود دارد، ما عادت داریم برای محصولات اچ پی چند نوع گرافیک مختلف را ببینیم اما همین یک گرافیک به سادگی از پس وظایف روزانه گرافیکی کاربران مالتی مدیا و دانشجو برخواهد آمد.

لپ تاپ HP Probook 455 G10

 

قابلیت ارتقاء رم و حافظه

رم DDR4-3200 در این لپ تاپ در نمونه‌ ۸ گیگابایتی در لپتاپیفای ارائه می‌شود اما شما تا ۱۶ و ۳۲ گیگابایت هم قابلیت ارتقاء برای رم این دستگاه را در اختیار خواهید داشت، برای کارت حافظه هم دقیقاً همین موضوع برقرار است، لپتاپی که در لپتاپیفای به فروش می‌رسد دارای ۵۱۲ گیگابایت SSD است اما شما حداقل تا ۲ ترابایت قابلیت ارتقاء را پیش روی خود دارید و می‌توانید فضای کار بیشتری را در صورت نیاز و با کمی هزینه بیشتر به لپ تاپ خود اضافه کنید.

لپ تاپ HP Probook 455

 

خرید لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دانشجویی اچ پی مدل HP Probook 455 G10

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مجهز به پنل Full HD در این لپ تاپ hp مزیت دیگری است که اهمیت آن بر هیچ یک از شما عزیزان پوشیده نیست. در کنار این کیفیت‌های بدیهی نظیر رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، صفحه نمایش لپ تاپ HP Probook 455 G10 مات است و از آسیب رسیدن به چشم شما جلوگیری خواهد کرد.

با وزن حداکثر ۱.۷۹ کیلوگرم و ابعاد 14.14*9.2*0.78 اینچی می‌توان گفت که این لپ تاپ از سری پروبوک دوست ستون فقرات و عضلات شما خواهد بود و کاملاً ارگونومیک ساخته شده است و می‌توانید به سادگی آن را با خود برای مدت طولانی حمل کنید.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

برای استعلام موجودی تماس بگیرید