لپ تاپ اچ پیHP مدل ProBook 650 G5 i5

ناموجود
دسته: 0 از 5
آماده ارسال
ناموجود!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول لپ تاپ اچ پیHP مدل ProBook 650 G5 i5
شناسه محصول: ProBook 650 G5

برای استعلام موجودی تماس بگیرید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک HP مدل ProBook 650 G5

نسل پنجم خانواده ی ProBook های شرکت اچ پی، لپ تاپ HP مدل ProBook 650 G5 است. این لپ‌تاپ از سری محصولات پروبوک از کیفیت ساخت مناسب و امکانات گوناگونی برخوردار است. پروبوک یکی از سری لپ تاپ های اچپی است که از گذشته تا به امروز پرطرفدار بوده است.

لپ تاپ HP مدل ProBook 650 G5 i5

 

کاربردها

این لپ تاپ دارای سخت افزاری است که با آن می توان محاسبات مهندسی و منطقی و طراحی های سبک گرافیکی را انجام داد. از دیگر کارهایی که می توان با این لپ تاپ انجام داد، اجرای بازی هایی سبک از لحاظ گرافیکی است. برای انجام همه کارهایی که در یک منزل و یا سازمان از یک لپ تاپ انتظار می رود، می توان روی این دستگاه حساب کرد. علاوه بر این برنامه نویسان، حسابداران و هر شخص دیگری با هر تخصصی می‌تواند از این لپ تاپ استفاده کند. فقط تنها نکته ای که باید در نظر داشت این که کارت گرافیک اختصاصی برای امورسنگین گرافیکی و طراحی و رندرینگ را ندارد.

لپ تاپ HP مدل ProBook 650 G5

 

طراحی مدرن لپ تاپ HP ProBook 650 G5

این لپ تاپ تجاری تحت آزمایش مقاومت نظامی MIL-STD 810G قرار گرفته و دارای روکش نقره ای جذاب است که طراحی امروزی و مدرن را به نمایش می گذارد.

لپ تاپ HP مدل ProBook 650

 

صفحه نمایش

یکی از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ کیفیت صفحه نمایش LED آن است. خوبی و برتری LED نسبت به LCD این است که دارای مصرف انرژی بسیار کمی بوده و طول عمر آن هم بسیار بالاتر است. لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل ProBook 650 G5  از صفحه نمایشی با دقت تصویر HD برخوردار است.

لپ تاپ HP مدل ProBook

 

پورت ها و اتصالات لپ تاپ اچ پی مدل ProBook 650 G5

از آنجایی که با یک لپ‌ تاپ دانشجویی و یا مناسب برای مصارف خانگی و اداری رو به رو هستیم، پورت‌ های گوناگونی را هم روی آن داریم.

در سمت چپ دستگاه یک درایو نوری، یک اسلات کارت خوان Multi-format digital و یک اسلات قفل دیده میشود.

در سمت راست دستگاه پورت های بیشتری داریم. در این قسمت به ترتیب یک ورودی شارژر،کارت خوان microSD، کانکتور Docking ، پورت سریال، درگاه شبکه  RJ-45، خروجی  HDMI 1.4، دو پورت USB 3.1 Gen 1 که یکی از آن ها همیشه شارژ دارد، یک  USB 3.1 Type-C Gen 1 که از Power delivery و DisplayPort پشتیبانی می‌کند، و در نهایت یک جک ترکیبی میکروفون/هدفون وجود دارد.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

برای استعلام موجودی تماس بگیرید