لپ تاپ اچ پی HP Zbook Power 15 G9

ناموجود
دسته: 0 از 5
آماده ارسال
ناموجود!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول لپ تاپ اچ پی HP Zbook Power 15 G9
شناسه محصول: Zbook Power 15 G9

برای استعلام موجودی تماس بگیرید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

لپ تاپ HP Zbook Power 15 G9 لپ تاپی همه کاره و قابل ارتقاء برای حرفه‌ای‌ها

اگر مهندسی حرفه‌‎ای هستید و به دنبال یه لپ تاپ دوست و همراه برای حداقل 7 سال هستید. با اطمینان کامل لپ تاپ HP Zbook Power 15 G9 رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. با من همراه شو تا در ادامه یه غول دیگر از مجموعه zbook اچ پی رو بهت معرفی کنم. بهت قول میدم اگر خریدار لپ تاپ صنعتی، سبک و فوق حرفه‌ای باشید عاشق این لپ تاپ خواهید شد.

مشخصات فنی لپ تاپ hp zbook g9

یکی از ویژگی‌های کلیدی HP Zbook 15 G9 سخت افزار قدرتمند آن است. این سخت افزار شامل پردازنده Core i9 نسل یازدهم اینتل، گرافیک NVIDIA GeForce RTX و حداکثر 64 گیگابایت حافظه است. این ترکیب سخت افزاری HP Zbook Power 15 G9 را به گزینه‌ای عالی برای برنامه‌های کاربردی مانند ویرایش ویدیو، مدل‌سازی‌های سه بعدی و بازی تبدیل کرده است.

رم دستگاه تا 64 گیگ DDR5 قابل ارتقاء هستش و همچنین می‌توانید حافظه لپ تاپ رو تا 8 ترابایت ارتقاء بدید

لپ تاپ HP Zbook Power 15 G9

 

لپ تاپ hp zbook g9 در نهمین سطح امنیت

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی لپ تاپ اچ پی Zbook Power 15 G9 ویژگی‌های امنیتی قوی آن است که به حفظ امنیت داده‌ها و حریم خصوصی شما کمک می‌کند. این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت داخلی است که دسترسی ایمن و راحت به دستگاه شما را فراهم می‌کند.

HP Zbook Power 15 G9 همچنین دارای یک ماژول پلتفرم قابل اعتماد (TPM) است که به ایمن کردن کلیدهای رمزگذاری و رمزهای عبور شما کمک می‌کند. این ویژگی در سایت اچ پی به ویژگی HP Wolf Security معروف است.

لپ تاپ HP Zbook Power 15 G

 

مشخصات ظاهری لپ ‌تاپ زد بوک 15.6 اینچی HP ZBook Power G9

HP Zbook 15 G9 با طراحی شیک و سبکی که دارد به راحتی می‌توانید آن را سر تمام پروژه‌ها و کلاس‌های خود ببرید. این لپ تاپ همچنین دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K و در بعضی از کانفیگ‌ها با رزولوشن 1920 در 1080 است که تصاویر واضح و شفافی را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵ اینچ دارای قابلیت لمسی است و به شما امکان می‌دهد با استفاده از انگشتان خود با دستگاه تعامل داشته باشید.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

برای استعلام موجودی تماس بگیرید