لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 745 G6 Ryzen 5 16G 256GSSD 2G

ناموجود
دسته: 0 از 5
آماده ارسال
ناموجود!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
خرید محصول لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 745 G6 Ryzen 5 16G 256GSSD 2G
شناسه محصول: EliteBook 745 G6

برای استعلام موجودی تماس بگیرید

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

طراحی

بدنه ای آلیاژی و فلزی با کیفیتی فوق العاده و رنگ نقره ای و فوق العاده زیبا از مشخصات لب تاپ HP EliteBook 745 G6 است.. صفحه کلید جزیره ای کلیدهای نرم و روان در کنار نور پس زمینه با سنسور زیبای اثر انگشت و تاچ پد بزرگ و راحت از دیگر خصوصیات لپ تاپ لمسی و چرخشی است. خروجی های USB Type-c و USB3.1 و HDMI خروجی هایی هستند که برای لپتاپ HP EliteBook 745 G6 در نظر گرفته شده است.

HP EliteBook 745 G6 Ryzen 5 16G 256GSSD 2G

نمایش

نمایشگر HP EliteBook 745 G6 دارای پنل Full HD IPS با شماره مدل LG LP140WFA-SPD3 (LGD060F) است. مورب آن 14 اینچ (35.56 سانتی متر) و وضوح 1920 x 1080 است. علاوه بر این، نسبت صفحه نمایش 16:9، تراکم پیکسل – 157 ppi، گام آنها – 0.161 x 0.161 میلی متر است. هنگامی که حداقل از فاصله 56 سانتی متری به آن نگاه کنید، می توان صفحه نمایش را شبکیه چشم در نظر گرفت (از این فاصله، چشم انسان معمولی نمی تواند تک تک پیکسل ها را ببیند).

HP EliteBook 745 G6 Ryzen 5 16G

تنوع لپ تاپ در بین لپ تاپ های ساختم کمپانی HP بسیار زیاد است. این لپ تاپ ها، به دلیل پوشش انواع سلیقه ها و نیاز ها، با ویژگی های متفاوتی عرضه شده است. یکی از لپ تاپ هایی که طرفداران زیادی دارد، لپ تاپ HP EliteBook 745 G6 این برند است. این مدل، فروش بالایی را در ایران تجربه کرد.

لپ تاپ استوک HP EliteBook 745 G6 برای کاربرانی که به دنبال یک لپ تاپ با امکانات ویژه هستند، مناسب است. این لپ تاپ، برای کارمندان دولتی، اداری، طراحان، برنامه ‌نویسان، دانشجویان عملکرد فوق العاده ای دارد. در ادامه، به مشخصات و ویژگی های این لپ تاپ خواهیم پرداخت.

HP EliteBook 745 G6 Ryzen 5

 

مشخصات و گزینه های پردازنده مرکزی (CPU)

بر خلاف اکثر لپ تاپ های موجود در بازار، لپ تاپ HP EliteBook 745 G6 پردازنده ساخت AMD دارد. این پردازنده ها، قدرت پردازش بسیار خوبی دارند و از نظر قیمت، به صرفه نیز هستند. با توجه به قدرت پردازشی CPU، این محصول به عنوان بهترین لپ تاپ مهندسی در بازار شناخته می شود.

اولین پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ، مدل AMD Ryzen 3 PRO 3300U APU است. این پردازنده، 4 هسته پردازشی و 4 مگابایت کش در اختیار دارد. این پردازنده، در حالت بوست می تواند 3،5 گیگاهرتز توان پردازشی تولید کند. این مدل، ضعیف ترین پردازنده موجود برای این لپ تاپ است.

دومین پردازنده، مدلRyzen 5 PRO 3500U  می باشد. این پردازنده، 3،7 گیگاهرتز در بهترین حالت توان پردازشی دارد. سومین پردازنده، مدل Ryzen 7 PRO 3700U می باشد. این پردازنده، 4 گیگاهرتز توان پردازشی دارد. همه پردازنده ها، 4 مگابایت کش و 4 هسته پردازشی و 4 هسته مجازی دارند.

HP EliteBook 745 G6

 

مشخصات پردازنده گرافیکی (GPU)

لپ تاپ HP EliteBook 745 G6 با پردازنده گرافیکی مجتمع AMD Radeon Vega 8 عرضه می ‌شود. این پردازنده گرافیکی از طراحی جدید شرکت AMD برای کاربردهای کاربردی و سبک ‌وزن استفاده می ‌کند. با توجه به قیمت لپ تاپ دانشجویی، این پردازنده استفاده شده قابل قبول است.

در کل، پردازنده گرافیکی AMD Radeon Vega 8 برای کاربردهای کاربردی و سبک‌ وزن، مانند مشاهده ویدئو، تصویر برداری، پخش ویدئو با کیفیت بالا و گیمینگ با کیفیت کم، مناسب است. بطور کلی، اگر به دنبال لپ تاپی برای امور روزانه یا دانشجویی هستید، این پردازنده مناسب شماست.

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

برای استعلام موجودی تماس بگیرید